myadventure-romee.reismee.nl

Voorproefje op Costa Rica + inpak vlog

Buenas tardes,

Ik ben nog niet weg maar even een update! Ik heb een vlog gepost over wat ik allemaal meeneem voor deze 4 maanden reis in mijn backpack :). En het leek mij leek deze weetjes over Costa Rica vast te posten! Verder ga ik dit kanaal niet meer gebruiken, maar zal ik op polarsteps gaan schrijven!!

Costa Rica betekend in het Spaans letterlijk rijke kust. Het land werd zo genoemd door Columbus, na de t hij om 1502 het land voor het eerst bezocht en onder de indruk was van de rijke natuur.
Het levensmotto van Costa Rica is ‘Pura Vida’ en betekend letterlijk puur leven. Dit zegt alles over hoe costa Ricanen in het leven staan.

Nog 2 nachtjes!

Volg mij en mijn reizen op Polarsteps https://www.polarsteps.com/RomeeMilenkovic

Reacties

Reacties

Oma Lydia

Spannend nog 2 nachtjes slapen of wakker liggen…?heb ik wel alles???? heel veel plezier X

Cecile

Ik verheug me op jou verhalen en foto's van het pure leven aan de rijke kust. Nu nog even genieten in onze mooie Achterhoek. Weltrusten Romée.

Opa Jan

Spannend!!!!
Ik zal de nieuwe reis-app downloaden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active