myadventure-romee.reismee.nl

We got out of the bus

And than we got out of the bus and we were in Surfers Paradise!

Dit hostel is zo mooi! Het is bijna een hotel, we hebben een eigen badkamer op onze 4 bedroom female dorm. (Yay female dorm). Ik hoef dus niet 's nachts naar buiten als ik naar de wc moet, super chil! Ennn het hostel heeft zelfs een jacuzzi, nou dat laten wij ons geen twee keer zeggen let's hit it! Terwijl we in de jacuzzi zitten gaat het regenen en het is buiten nog best koud maar in de jacuzzi is het lekker haha dus we blijven er lekker in en zakken nog een beetje meer onderuit. Ik ben met Natasha, ik heb haar in een vorig blog al genoemd ik heb haar in Byron Bay in de club ontmoet en nu blijkt dat we toevallig in hetzelfde hostel zitten en zelfs bij elkaar op de kamer! Ze is van Canada en het is heel gezellig, ook Brittney reist een beetje met ons mee en gaat mee als we wat gaan doen. In de jacuzzi komen al snel een man of 7 bij en we hebben met iedereen gesprekken, er zit ook weer een Nederlander bij, altijd leuk! Na de jacuzzi lopen we het stadje in dat een straat verder is en halen we wat drinken voor bij de bbq die er vanavond wordt georganiseerd in het hostel genaamd BUNK surfers paradise. De bbq lijkt ons een goed idee en we betalen de 5 dollar, free entree at the club included, bbq, one free entree drink and all the drinks for half the price the whole evening. Seems like a fine ass deal doesn't it?

We eten alvast wat op de kamer want we hebben honger en we maken een sandwich. damn we hebben geen mes voor de creemed cheese... Be creative! Oke dan gebruiken we de achterkant van een nog verpakte tandenborstel, dat kan ook! De sandwiches waren gewoon lekker hoor.. (see the video's for the make off of our sandwiches).

Ook bij de barbecue leer je weer zo veel mensen kennen het is niet normaal ik wordt waarschijnlijk nog moe van sociaal zijn. Ook zit er een jongen bij die ik herken en ik zeg tegen Natasha, verrek die jongen heb ik ook in mijn vorige hostel gezien. Ik ga met hem praten, ja hoor weer een Nederlander en wat een toeval dat iedereen dezelfde reis maakt. Ook Natasha is al een paar keer dezelfde mensen in een andere stad weer tegen gekomen. Tegen half elf verzamelen we met zo'n 25 man bij de ingang en lopen we naar de stad.

Het is een hele gezellige avond!

Als ik thuis kom spring ik heerlijk onder onze eigen douch en ga ik naar bed. De volgende ochtend moeten er weer meiden van onze kamer uitchecken en worden we wakker. Het ontbijt hebben we gemist dus we eten noodles op Natasha's verzoek.

voor we naar het strand gaan om een fotoshoot te houden gaan we naar de balie om tours te boeken. Skydivee it isssss in Cairns at Mission Beach!!!!

And yes, drinks are affortable. Ze hebben hier zakken met wijn van 4 liter voor 12 dollar, oftewel 7 euro .

Vanaf nu, op Bertins verzoek is ook de kaart beschikbaar zodat jullie mij kunnen volgen op de kaart! Naast de kaart kan je ook bij het kopje foto's en video's kijken daar upload ik ook!!

Last night in Surfers Paradise, tomorrow I'm heading to Brisbane!

Reacties

Reacties

Oma Lydia

Brisbane.... daar woont nog een achternichtje van mij, en van Esmee ook in de verte nog fam? Veel plezier maar weer?

Opa Jan

De wereld lijkt kleiner te worden als je steeds weer bekende personen tegen komt. Gezellige boel daar. Geniet ze....

Brenda

Ondanks het slechte weer en excursies die niet door kunnen gaan, toch een leuke tijd hebben, dát is de mentaliteit?. Ik had wel liever gezien dat je met dolfijnen ging kajakken dan uit een vliegtuig springt, maar ja?.
Veel plezier weer schat!!

Cecile

Australië schijnt een echte backpack oase. Lijkt me super gezellig. Al die nationaliteiten. En dan steeds weer een landgenoot tegen komen. Veel plezier nog meis.

Ruud

Leuk om te lezen dat je jezelf vermaakt Ro!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active